Klantbeleving centraal tijdens collegasessie

Begin vorig jaar deden we jullie al een oproep voor de collegasessie over klantbeleving. Het ziet er naar uit dat we die in oktober gaan organiseren. Omdat het alweer een flinke tijd terug is dat we elkaar hebben gezien, kijken we of we het inhoudelijke kunnen gaan combineren met een flink stuk ontspanning. Wat dat dan precies is, is voor ons zelf ook nog een verrassing.

Klantbeleving
Vaak hoor je: “De klant staat bij ons centraal!”, maar weet men dan ook of de klant dit zo ervaart? Een duurzame klant-relatie kan alleen ontstaan als er sprake is van een positieve en verrassende klantbeleving – zeg maar gerust: ”een emotionele klantbeleving”! Dit klinkt bijna vanzelfsprekend en eenvoudig, maar de werkelijkheid is helaas anders. De emotionele klantbeleving zou centraal zou moeten staan in iedere organisatie, van klein naar groot, van B2B tot B2C in alle sectoren. Zeker omdat dit mes aan 2 kanten snijdt: een bedrijfscultuur waarin klanttevredenheid leidend is, draagt uiteindelijk ook bij aan het plezier en de betrokkenheid van medewerkers. Mark Hoevenaars – director strategy & marketing bij Sioux en bestuurslid van The Touchables neemt ons tijdens de collegasessie mee in de wereld van excellente klantbeleving.

Aanmelden
Aanmelden kan door een mail te sturen.
• Datum beoogd: Q4 2021
• Locatie: Omgeving Utrecht

(*) Collegasessies van Tenzing zijn bedoeld voor zelfstandig werkende collega’s waar we in projecten mee samenwerken of samengewerkt hebben, en die niet tot de organisatie van een opdrachtgever behoren. De sessies vinden één à twee keer per jaar plaats. Ze hebben deels een inhoudelijk en deels een netwerkkarakter.