Sherpasessie | klantbeleving – omgevingswet

Onze Tenzingsessies worden 1x per jaar gehouden en zijn druk bezocht. Deze sessies zijn dan ook afgestemd op grotere groepen. Tijdens de sherpasessies is er gelegenheid om in klein gezelschap de diepte in te gaan over een specifiek onderwerp. De eerder aangekondigde sherpasessies zijn verplaatste naar het derde en vierde kwartaal; klantbeleving en de omgevingswet.

Klantbeleving
Vaak hoor je: “De klant staat bij ons centraal!”, maar weet men dan ook of de klant dit zo ervaart? Een duurzame klant-relatie kan alleen ontstaan als er sprake is van een positieve en verrassende klantbeleving – zeg maar gerust: ”een emotionele klantbeleving”! Dit klinkt bijna vanzelfsprekend en eenvoudig, maar de werkelijkheid is helaas anders. De emotionele klantbeleving zou centraal zou moeten staan in iedere organisatie, van klein naar groot, van B2B tot B2C in alle sectoren. Zeker omdat dit mes aan 2 kanten snijdt: een bedrijfscultuur waarin klanttevredenheid leidend is, draagt uiteindelijk ook bij aan het plezier en de betrokkenheid van medewerkers. Mark Hoevenaars – director strategy & marketing bij Sioux en bestuurslid van The Touchables neemt ons in een Sherpa-sessie mee in de wereld van excellente klantbeleving.

Omgevingswet
De Omgevingswet stelt overheidsorganisaties voor de uitdaging om van buiten naar binnen te gaan organiseren; van traditioneel taakgericht naar een gebiedsgerichte manier van organiseren. Een stevige kanteling die moet worden gemaakt. Welke mogelijkheden liggen om de Omgevingswet te zien als een aanjager om (de leden van de) organisatie in haar kracht te krijgen?

Interesse?
De data van beide sessies moeten nog worden vastgesteld en gebeurt in overleg met de deelnemers. Beoogd is om deze sessie op een vrijdagmiddag te houden vanaf 17.00 uur, omgeving Utrecht. Diner is inbegrepen.
Interesse? Meld je dan aan via info@tenzing.nl, of via 06-5310 9232.